identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna Twojej firmy

Jak często zadajesz sobie pytanie: Jak widza moją firmę klienci? Zastanawiasz się nad tym jak ludzie oceniają moją firmę i jak wiele jest pozytywnych opinii?

Prowadzisz firmę, pieczołowicie doglądasz każdego aspektu jej funkcjonowania, poświęcasz na to 50% swojego czasu, ale daje Ci to możliwość spokojnego snu. Jednak zdajesz sobie sprawę, że im więcej osób zaangażowanych w dane działanie tym większa szansa na niedopatrzenia.

Spotkałeś się z taka sytuacją…?

Dlatego pytasz siebie: Jak zagwarantować zawsze spójne działanie, niezależnie od ilości osób zaangażowanych w jego realizacje? Edukujesz siebie, szkolisz pracowników, osiągacie pozytywne efekty. Jednak działania takie jak marketing, promocja, reklama często angażują firmy zewnętrzne.

Spotykasz się z nimi, komunikujesz telefonicznie i mailowo przekazujesz wszystkie ważne dla Ciebie uwagi. Robisz to, ponieważ wiesz, że tworzysz wizerunek swojej firmy.

Wyobraź sobie jak by to było, gdybyś mógł załatwić sprawy komunikacji z firmą zewnętrzną jednym mailem? Sytuacji, w której nie będziesz edukował innych w sprawie wizerunku. Ten jeden email, w którym napiszesz wszystko co ważne, do którego dołączysz plik z identyfikacją wizualną firmy, pozwoli Ci spać spokojnie.

Czym dokładnie jest identyfikacja wizualna?

Często w kilka sekund buduje w umysłach ludzi obraz całego Twojego biznesu. Twoja komunikacja i wizerunek, który przedstawiasz, tworzy pierwsze wrażenie u ludzi, których spotykasz. Identyfikacja wizualna jest częścią wizerunku firmy, na który wpływ mają wszystkie aspekty działalności firmy przy czym najbardziej znaczące to:

  • jej produkty lub usługi,
  • system identyfikacji wizualnej,
  • działania promocyjne i public relations,
  • posiadane zasoby i polityka marketingowa,
  • reklama,

Pamiętaj, że wizerunek firmy tworzy się samoistnie i powstrzymanie tego procesu jest niemożliwe, ale można na niego wpływać.

Jeden obraz jest wart więcej niż 1000 słów

Znasz to powiedzenie, prawda? Dlaczego tak jest? Bo jesteśmy wzrokowcami. Obraz jest błyskawicznie odbierany przez nasz umysł. Nie zdążymy przeczytać nawet pół zdania, a już mamy opinię o stronie internetowej, na którą trafiliśmy, wizytówce, logu. Dlatego identyfikacja wizualna ma olbrzymie znaczenie.

Zastanów się: czy grafika Twojej firmy spełnia kryteria estetyczne, sprzedażowe i czy jest przy tym jednorodna?

Oferta kazimirowicz.pl wykonywania identyfikacji wizualnej na potrzeby firm

  • zaprojektowanie loga lub logotypu, który jest pierwszym krokiem do Twojego dobrego wizerunku,
  • przygotowanie kolorystycznego zachowania loga zależnie od koloru tła po to aby zachować spójność Twojego wizerunku
  • opracowanie księgi znaku dla loga, po to abyś wiedział jak zachowuje się na różnych powierzchniach
  • Propozycja zmian layout’u na stronie internetowej, która dopasowana będzie do nowej identyfikacji wizualnej
  • Pomoc przy opracowaniu nagłówka Twojego serwisu internetowego
  • Stworzenie całościowej identyfikacji wizualnej, która zagwarantuje spójność Twojego wizerunku

Cena usługi "Identyfikacja Wizualna" zaczyna się od 497 PLN netto (611,31 PLN brutto).

Pamiętaj: w Internecie nie masz zbyt wielu możliwości dotarcia ze swoim przekazem do klienta. Masz po prostu serwis internetowy, który odwiedza Twój potencjalny klient. W serwisie tym masz grafikę i treść. Nic więcej. Zatem te 2 elementy decydują o tym, czy Twój potencjalny klient zostanie dłużej, czy zamknie Twoją stronę internetową jeszcze szybciej, niż ją otworzył.

Tutaj znajdziesz formularz kontaktowy.

PS.

Zależy mi na tym, aby strona Twojej firmy była skuteczna, czyli aktywnie wspomagała Twoją sprzedaż i zatrzymywała odwiedzających na dłużej. Dlatego w projektowaniu stron www dbam o budowanie przejrzystej architektury informacji oraz tworzeniu nawigacji i treści przyjaznej użytkownikowi tak aby komponowała się z obecną identyfkacją wizualną.